کافه بلاگ

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت کافه بلاگ


سپاهان درب
اطلاعیه‌پذیرش دوره‌های ‌‌MBA و ‌ DBA‌دانشگاه‌تهران‌
هشت سال گذشت تا دولت به ایستگاه انقلاب اقتصادی رسید!
تفسیری بر حضور مقامات اروپایی در تحلیف روحانی

۲۷۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه از احتمال کنار رفتن سلمان پادشاه عربستان در ماه سپتامبر (اواخر شهریور-اوایل مهر) خبر داده است.

در مکانی در آسیا و در حضور یکی از برندگان جایزه صلح نوبل سالهاست وضعیتی برای عده ای از مردم رقم خورده که با وجود ابراز نگرانی‌های گسترده، هنوز تغییری در وضعیت آنها حاصل نشده است.

وزیر ارتباطات گفت:‌ با توجه به استفاده برخی مسئولان و مدیران از توئیتر، کارگروه فیلترینگ باید درباره فیلتر توئیتر تجدیدنظر کند و پالایش در این ایسنتاگرام به دلیل رمزنگاری با اجازه شورای عالی فضای مجازی با مذاکره حل خواهد شد.

فرمانده کل سپاه با تاکیدبر اینکه توانمندی موشکی به هیچ عنوان قابل معامله و حتی مذاکره نیست، اظهار داشت : ما از توان موشکی همانگونه دفاع می کنیم که مردان غیرتمند از ناموس خود دفاع می کنند .

مثه اینکه واسه شما خانه ی خاله است، که هرجور شده دنباله تیمی، بین شما و اقای کریمی خیلی فرق هست، اقای کریمی بخاطر شرایط مالی بازیکنا ازاین تیم جدا شد اگر شما یه کم بفکر شرایط بازیکنا بودی شما هم قبول نمیکردی

زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال بود کامپیوترهایی برای فدراسیون خرید اما بعد از رفتنش از فدراسیون این کامپیوترها را با خود برد

عصر امروز حجت‌الاسلام ذوالفقاری که در حادثه متروی شهرری مجروح شده بود از بیمارستان مرخص شد.

معاون وزیر خارجه روسیه در امور کنترل تسلیحات با اشاره به اینکه تحریمهای آمریکا توافق هسته ای را تضعیف میکند تاکید کرد که واشنگتن تعهدات خود را خیلی بد انجام داده است.

حاجی رضا شاکرمی، دادستان مرکز استان البرز ، خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی برآزار کودک 7 ساله کرجی بوسیله ناپدری را تکذیب کرد.

در زمان انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عابدینی هم با آجرلو هم با تاج و هم با عزیزی خادم می‌نشست و به هر سه نفر تلویحا می‌گفت که به شما برای رئیس شدن در فدراسیون فوتبال کمک می‌کنم ‌

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/