___________________________________________


فقط یه مرد ایرانیه که بعد از چپ کردن ماشین

و قطع شدن چند تا درخت و تیر چراغ برق

و کندن چندین متر گاردریل

با اعتماد به نفس از ماشین پیاده میشه و میگه :

جمع نکرررررده بودم مرده بودیماا :|

___________________________________________

به سلامتی کسی که
دید تو تاکسی , بغلیش داره این جیب اون جیب میکنه و پول نداره
به راننده گفت:پول خرد ندارم.
مال همه رو حساب کن...!!! :-))

___________________________________________


حکایت رفاقت من با تو؛

حکایت قهوه ایست که امروز بیاد تو تلخ تلخ نوشیدم

با هر جرعه بسیار اندیشیدم که این طعم را دوست دارم یا نه؟!

و آنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن که انتظار تمام شدنش را نداشتم

و تمام که شد فهمیدم باز هم قهوه میخواهم حتی تلخ تلخ!!

___________________________________________


ایا شما کنکوری هستید؟ایا از خونه پرتتون کردن بیرون؟اایا بی سر پناه موندین؟
به فدای سرتون.....بیاین خونه ما در خدمتتونم عزیزای من
چمنای پارک روبرو خونمون خنکتره سرویس بهداشتیشم تمیزه
خودمم یه هفتس اونجام ^----^

___________________________________________


داشتم ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻣﯿﻮﻣﺪﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ
.
ﺁﻗﺎﯼ ﻣﺤﺘﺮﻣﯽ ﮐﻪ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﻧﻈﺎﻓﺖ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺑﻮﺩ ﮔﻔﺖ :
.
.
.
.
ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﻣﯿﺸﻪ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﯾﻪ ﻣﻮﺷﮏ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ ﺩﻭﺭﺗﺮ ﭘﺮﺗﺎﺏ ﻣﯿﮑﻨﻪﻭ ﺻﺎﻑ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺑﻪ ﻫﺪﻑ
ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺍﺯ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺳﯽ ﺳﺎﻧﺘﯽ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ سوراخه کاسه توالت رو تشخیص بدن.

___________________________________________


ﻣﺎ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﺷﯿﻢ ﮎ ﺧــــﻮﻧﻤﻮﻥ ﺗــــﻮﺍﻟﺖ ﻓـــﺮﻧﮕﯽ ﺩﺍﺭﻩ..
ﻫــــــﻪ..
ﺍﺭﻩ ﺍﯾﻨــــﺠﻮﺭﯾﺎﺳﺖ....
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﻣﺘﻮﻥ ﮔﺮﻡ ﻣﻨﻢ ﺗﻮ ﺷــــــــﺎﺧﺎ ﺑﺰﺍﺭﯾﺪ ،

 
ﺭﺍﺳﺘﯽ ﺗﺎ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﺮﻓﺘﻪ..
No ASAB
ﺑﺒﯿﻦ

تو رو خدا منو ببرین تو شاخا 
ﻗــــﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ یه ﺟﺎ ﺩﺳﺖ به ﺳﯿﻨﻪ ﺑﺸﯿﻨﻢ...

___________________________________________


پسره پست گذاشته

به دندونام حسودیم میشه چون اونا مینا دارن ولی من دریغ از یه سکینه :l
.
.
.
.
.
حالا هی گیر بدید به دخترا بگید شوهر قحطیه اصن یه وضعیه هاااا-_-
باز اعصاب ندارم یکی داوطلب بیاد فکشو بیارم پایین -_-
دخیااااا پرچمتون گیر کرد به کره مریخ کممممک^_^

___________________________________________


من دارم میرم پارک
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کسی غیرتی نمیشه بگه غلط کردی بشین خونـــــه ؟؟؟

___________________________________________


ﯾﻪ ﺑﺎﺭﻡ میشه ﻗﺒﺾ ﺗﻠﻔﻦ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﯿﺎﺩ ، ﺑﺮﻩ ؛ چی ﺍﺯﺵ ﮐﻢ ﻣﯿﺸﻪ ؟


___________________________________________


شازده کوچولو پرسید:
با غم از دست دادنش چطور کنار بیام؟
روباه جواب داد:
اول مطمئن شو که بدست آورده بودیش
بعد غمگین شو...!!!

بخش عمده ى زندگى ما در تَوَهم میگذرد
توَهم مالکـ بودن...!!!

سنت اگزوپری

___________________________________________


خانوادم ﺍﻻﻥ ﺩﻭﺍﺯﺩﻩ ﺳﺎﻟﻪ ﺩﺍﺭﻥ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﻣﯿﮕﺮﺩﻥ
.
.
.
.
.
.
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻦ ﻣﻦ 12 ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﺩﺍﺩﻣﺶ ﮐﻠﻮﭖ ﺑﺎهاﺵ یه ﺳﮕﺎ ﮔﺮﻓﺘﻢ
ﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﻧﺒﺮﺩﻡ ﭘﺴﺶ ﺑﺪﻡ
ﻧﻤﻴﺨﺮﻳﺪﻥ ﺑﺮﺍﻡ ﺧﺐ
ﻣﺠﺒﻮﺭ بودم

ﻣﻴـــــﻔﻬﻤﻴــــــــ ﻣﺠﺒﻮﻭﻭﻭﺭﺭررر


___________________________________________