امروز میخوام برم کافی شاپ سر خیابون

یه کار خوبی انجام دادم که واقعا لیاقت جایزه داره

یه فکری به سرم زد که شاید خوشایند خیلی ها از جمله خودم باشه و شایدم ...

اما انجامش دادم ... ( آره )

پیش خودم گفتم چند روزه اومدم اینجا و با نویسنده های جالب با نوع نگاه های متفاوت روبرو شدم , پس چرا من چیزی ننویسم ...

بشرطی که هربازدید کننده ای که این پست و میخونه فارق از آشنایی و رودربایستی , یک نظر کوچولو بده شاید منم نویسنده خوبی بشم شایدهم ...

خدارو چدیدی ... !؟

حالاکه قراره اینجوری پیش بره بزار بره ...

امروز میخوام برم کافیشاپ سر خیابون اما نگفتم چی میخوام سفارش بدم ... !؟

دونستنش زیاد سخت نیست.

یه فنجان Dubbel ERC سفارش میدم ( دبل کافی اسپرسو رویال ) مثل همیشه

کمتر کافیشاپی و دیدم از این نوع قهوه سرو کنه حتی کمتر آدمی و دیدم تحمل نوشیدنش و داشته باشه , واقعا تلخه و مزش تا ساعت ها توی دهان میمونه .

هرنوع قهوه با هر طعم و عطری که داره واقعا ارزش یک بار امتحان و داره ...

خوب اینم همون کاری که استحقاق جایزه رو داره ...



پ.ن : واقعا کار سختی بود !!! آفرین به همه اونهایی که هروز ساعت ها اینکارو با جون و دل انجام میدادن و میدن.