کافه بلاگ

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت کافه بلاگ


سپاهان درب
اطلاعیه‌پذیرش دوره‌های ‌‌MBA و ‌ DBA‌دانشگاه‌تهران‌
هشت سال گذشت تا دولت به ایستگاه انقلاب اقتصادی رسید!
تفسیری بر حضور مقامات اروپایی در تحلیف روحانی

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

ساعاتی پیش درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در روستای داوود آباد قرچک رخ داد.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) درگیری با تروریست‌های تکفیری در مرزهای استان کرمانشاه را تکذیب کرد.

در روز سه شنبه قیمت نفت، به کمترین حد خود در هفت ماه گذشته رسید. علت این امر افزایش تولید چندین تولید کننده اصلی بوده است. این افزایش تولید ها به رغم تلاش اوپک برای کاهش تولید نفت و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا است و موجب شده که تجار به توانایی اوپک برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا و در پی آن افزایش قیمت نفت شک کنند.

بلومبرگ اعلام کرد که رئیس سازمان سیا و معاون مشاور امنیت ملی آمریکا در ۲۱ خردادماه در جریان سفری محرمانه به عمان، درباره روابط خوب مسقط با تهران به سلطان این کشور هشدار دادند.

یک منبع امنیتی در استان نینوا روز جمعه اعلام کرد: گروه تروریستی داعش نماز و خطبه های جمعه را در عموم مساجد منطقه تلعفر لغو و به عناصر خود برگه ای موسوم به «کارت ورود به بهشت» اعطا کرد.

این پیمانه موضوعاتی همچون عقب نشینی دسته جمعی نماگرهای بورس، افزایش بهای سکه و پیش بینی ادامه روند نزولی بهای طلا در هفته آینده، نفت سبک ایران کمتر از ۴۵ دلار، کاهش 58 ریالی دلار و رشد 95 ریالی یورو، خرمای درجه‌ یک ایرانی با بسته بندی پاکستانی، ایران از بلاروس شیرخشک و کره وارد می‌کند و اشتغال‌زایی جنرال موتورز در آمریکا را در بر دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر این‌که یک صیاد بوشهری در تیراندازی گارد مرزبانی عربستان کشته شده است، با اظهار تاسف از این موضوع، گفت: موضوع مورد اشاره در حال بررسی است.

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین «تابناک باتو» هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.

با بالا گرفتن گمانه‌زنی‌ها در خصوص تغییر در کابینه دولت دوم حسن روحانی، تابناک تصمیم دارد نظر کاربران را هم در این خصوص جویا شود. به نظر شما، چهار وزیر ضعیف و ناکارآمد دولت حسن روحانی که در کابینه دولت دوازدهم باید جانشین جدیدی داشته باشند چه کسانی هستند؟

خرید بک لینک دائمی

خرید بک لینک دائمی ,خرید بک لینک دائمی,خرید بک لینک ارزان,فروش بک لینک ارزان,خرید بک لینک 5,فروش بک لینک 5,فروش بک لینک رنک 5,خرید بک لینک رنک 5,خرید بک لینک انبوه,فروش بک لینک انبوه,خرید بک لینک گوگل,فروش بک لینک گوگل,خرید بک لینک خارجی,فروش بک لینک خارجی,خرید بک لینک گروهی,خرید بک لینک قوی,خرید بک لینک رایگان,خرید بک لینک معتبر
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/