کافه بلاگ

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت کافه بلاگ


سپاهان درب
اطلاعیه‌پذیرش دوره‌های ‌‌MBA و ‌ DBA‌دانشگاه‌تهران‌
هشت سال گذشت تا دولت به ایستگاه انقلاب اقتصادی رسید!
تفسیری بر حضور مقامات اروپایی در تحلیف روحانی

۱۴۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

به منظور ارتقاء توانمندیهای تخصصی و حرفه‌ای مدیران و کارشناسان شرکت ها و سازمان ها و توسعه ارتباط بخش صنعت با دانشگاه، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بعنوان قطب دانش افزایی مدیریتی کشور اقدام به برگزاری دوره های آموزشی MBA و DBAبرای مدیران، صاحبان مشاغل و کارشناسان نموده است.

هشت سال پیش، ایدۀ انقلاب اقتصادی برای نخستین بار مطرح شد و پس از آن بارها طراح این ایده اقتصاد کشور را نیازمند انقلاب عظیم دانست. در انتخابات دوره یازدهم نیز این پیشنهاد دوباره از سوی ایشان مطرح شد. حالا پس از گذشت چهار سال، رئیس دولت دوازدهم در روز تنفیذ حکم ریاست جمهوری از انقلاب اقتصادی سخن به میان آورد. البته انقلاب اقتصادی از دیدگاه طراح این ایده و رئیس دولت دوازدهم با یکدیگر متفاوت است.

شکبه دویچه‌ وله در گزارشی توافق هسته‌ای را نقطه تقابل آمریکا و اروپا دانست و تاکید کرد که حضور مقامات اروپایی در مراسم تحلیف روحانی آن را آشکار کرده است.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بازی دو ورزشکار ایرانی مقابل تیم باشگاهی از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

ماهیانه ۱۶ هزار میلیارد تومان حقوق به ۵۰۰هزار مدیر در کشور پرداخت می‌شود

همزمان با بیشتر شدن وسایل نقلیه در خیابان ها، شاهد افزایش تصادفات جرحی یا فوتی و یا همراه با خسارات مالی هستیم، ولی بسیار اتفاق افتاده که مقصر پس از تصادف، اقدام به فرار و یا برهم زدن صحنه تصادف می کند. این در حالی است که باید بگوییم، فرار از صحنه تصادف و یا خودداری از کمک به حادثه دیده جرم بوده و مرتکب آن قابل مجازات خواهد بود.

حفاری سومین کانال برداشت آب از تالاب گمیشان به منظور تامین آب طرح توسعه ۲۰۰۰ هکتاری در سایت پرورش میگوی گمیشان که بدون اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست آغاز شده، تهدیدی جدی نه تنها برای تالاب گمیشان بلکه برای کل کشور قلمداد می‌شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس، گفت: با توجه به حضور اکثریت اعضای شورای نگهبان در مراسم تحلیف نمی‌توان خدشه‌ای را در مورد عدم حضور تعدادی از اعضای این شورا در مراسم تحلیف وارد دانست.

ساعاتی قبل اختلافات مالی منجر به قتل یک مرد در املش شد.

این پیمانه موضوعاتی همچون رشد شاخص قیمت تولید صنعت در بهار، کاهش بهای نفت در آخرین روز هفته، اختلاف دولت عراق و کرکوک بر سر انتقال نفت به ایران، خبر بد یک مؤسسه برای بازار جهانی طلا و سرمایه‌گذاری مشترک تویوتا و مزدا در آمریکا را در بر دارد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/